Podłoga w szachownicę.


Checkered Floor


Podłoga w szachownicę najbardziej kojarzy mi się z amerykańskimi knajpami stylizowanymi na lata 50. Nie do końca odpowiadałby mi taki styl w mieszkaniu. Podoba mi się za to zastosowanie czarno-białej podłogi w prostych, eleganckich wnętrzach. W połączeniu z rustykalnymi elementami wygląda bardzo szykownie.
Świetną alternatywą dla tak charakterystycznej glazury, jest pomalowanie drewna tym wzorem. Wygląda to znacznie subtelniej, tak samo jak szaro-biała szachownica. Idealnie uzupełnia wnętrze, a nie dominuje. A co powiecie na złoto-białą (więcej o złocie we wnętrzach:http://houseofkazura.blogspot.com/2012/12/golden.html)

Checkered floor reminds me most of the American pubs stylized on 50s. Not exactly correspond to the style of my apartment. I like to use a black and white floor in a simple, elegant setting. In conjunction with the rustic elements looks very chic.
A great alternative to so characteristic tiles is painted wood in such print. It looks much more subtle, as well as gray and white checkerboard. Perfectly complements the interior, rather than dominates. And what about a gold-and-white (more on gold interior: http://houseofkazura.blogspot.com/2012/12/golden.html)?

















Tags:

1 komentarze

  1. Kuchnia jest świetnie urządzona ale nie jestem pewna co do podłogi w szachownicę. Po prostu jak dla mnie jest za bardzo kontrastowa i wolałabym łagodniejszy wystrój. Taki jak na przykład tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Rozwiązania projektantów z pewnością przyciągną uwagę każdego.

    OdpowiedzUsuń