W poszukiwaniu tanich i DESIGNERSKICH mebli...


Pozostając przy Agata Meble... nie chcąc się czepiać... można znaleźć tam naprawdę fajne meble i dodatki! 
Oto niektóre z nich!
Staying with Agata Furniture ... not wanting to cling to ... You can find a really nice furniture and accessories! Here are some of them!


Krzesło PC-092  149zł

Hoker BS9045  529zł

Krzesło C-338  289zł

Lampa wisząca Dahlia  299zł

Lampa stołowa Crystal II  499zł

Lampa wisząca Crystal II  399zł

Stół DT-359  1399 zł


WD-5810  489 zł
25 zł
29 zł

6 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielkim zwolennikiem designerskich mebli, które odznaczają się nowoczesnym, efektownym wyglądem. Tego typu meble zamawiam przeważnie przez internet. Ostatnio kupiłem w ten sposób kilka krzeseł salonowych na https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/krzesla-1683.html. Krzesła 'Woody' odznaczają się przede wszystkim eleganckim wykonaniem. Pokryte są miękkim zamszem, który sprawia, że te krzesła są wyjątkowo komfortowe. Drewniana podstawa idealnie komponuje się z całością i podkreśla modny wygląd tych mebli.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie mi bardzo podobają się te meble i jestem zdania, że taka linia idealnie pasowałaby do moich wnętrz. W końcu trzeba na samym początku zadbać o dobra organizację wnętrz http://www.quadrat.pl/5-sposobow-na-lepsza-organizacje-przestrzeni/ i wtedy dopiero zacząć realizować swój plan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja nigdy nie miałem okazji nic zamawiać z tego sklepu więc nie mogę się na temat tych mebli wypowiedzieć. Za to chwalę sobie bardzo ławki do poczekalni https://dominova.com.pl/lawki-do-poczekalni które już dumnie stoją na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpoczynając pracę nad nowym projektem tapicerskim, kluczowym aspektem jest wybór odpowiednich materiałów i akcesoriów. Dlatego jestem niezmiernie zadowolony, że znalazłem https://hurtownia-akces.pl/, gdzie asortyment jest nie tylko bogaty, ale też wysokiej jakości. Ich oferta materiałów tapicerskich, pianek, tkanin i akcesoriów jest imponująca i odpowiada na potrzeby nawet najbardziej wymagających projektów. Co ważne, obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, a doradztwo profesjonalne. Polecam każdemu, kto szuka niezawodnego dostawcy w branży tapicerskiej.

    OdpowiedzUsuń